Webkamera

GoZakynthos webkamerák

G-Mail Belépés

Élménybeszámolók 2012
Élménybeszámolók 2012 : EveSunFlower ( forrás: index.hu fórum )

EveSunFlower ( forrás: index.hu fórum )

2012.06.26. 13:50

Mi Tsiliviben voltunk,jó kis hely volt,rengeteg ajándékos,autóbérlős,étterem,bár.Csak ajánlani tudom.

Quadot béreltünk szombat reggeltől péntek délutánig(indulás elött 2 órával adtuk le :)) ,magyar plasztik kártyás B jogsira kiadták a 180 cc(!!!!) quadot.Mi nem tudtuk,de a helyi kölcsönzők mindenhol azt mondták,hogy quadra sehol sincs 100%-os biztosítás.

Mi így is be mertük vállalni,mert volt rutin,de láttunk olyat aki az árokban kötött ki,kiesett a kerekük,megtörték a quadot,hát nagyon nem irigyeltem őket...Nem elriasztani akarok senkit,mert nagyon nagy élmény,sokkal többet látni így a szigetből mint autóval,de tényleg figyelni kell,nem barom módra menni,mert sajna ez a végeredmény és itt fizetni kell ha kárt teszel.Továbbá aki bérelni szeretne,150cc-esnél kisebbet ne,tényleg elég meredek emelkedők vannak,a gyengébbek nem mennek fel,maximum ha egy ember ül a quadon.Mi egy Aeon 180-asat kaptunk és a kb 145 kilónkat simán vitte mindenhol.Nekünk ez alapjáraton 30 euro/nap volt,de mivel hosszabb távra béreltük,így a 7 napra fizettünk érte 130 eurot.

Sokan nem használnak bukósisakot,mert a rendőrök békések,de ezért keményen büntetnek és ezt támogatom is.

Autóbérlés,kb annyiba kerül mint a quad,legelterjedtedd a Suzuki Jimmy terepjáró,autók 100%-os biztosítással vihetőek el a legtöbb helyről.

Mi a Neckermannál fakultatívokra nem fizettünk be,mert sokalltuk az árat,így egyénileg oldottunk meg mindent.

Minden nap max reggel 9-kor indultunk és este 7-nél elöbb soha nem értünk haza.

Porto Vromiból mentünk Navaggiozni az ottani kis társasággal,15 euro/fő,annyira ki tudott menni a hajó,hogy lábszárig érő vízbe kellett kilépni,így még a fényképezőgépet is simán ki tudtam vinni.Navaggio szép,de nekem fentről sokkal jobban tetszett.Erről késöbb.

A 3.napunk húzós volt: Tsilivi-Alykes-Xygia-Agios Nikolaos-Askos-Volimes-Navagio View-Keri világítótorony.

Nekem az egyik kedvencem Alykes volt,nagyon tetszett a part,a városka is hangulatos.

Xygián mi a jobb oldali strandra mentünk le a lépcsőkön,a végén egy kis sziklamászás után 3 elhagyatott öblöt találtunk,ahol nagyon erős volt a kénes szag és senki nem zavart minket.

Agios Nikolaos kikötőből szerveztük a Blue Caves túránkat,"Mono Blue Caves" 10 euro,Navaggioval összekötve ha jól emlékszem 15 euro...Törpe hajóval mentünk,amit a gyomrom sajna nagyon nem élvezett,bár nagy volt a szél is.De a legkisebb barlangokba is be tudtunk menni,így nagyon nagy szerencsénk volt ismét.

Innen az Askos Stone parkba mentünk,kb 5 percre van a kikötőtől,nekem az egyik kedvencem volt,szarvasokkal sétáltunk együtt,renegeteg állatka volt,nagyon természetes,barátságos az egész,bármikor visszamennék.Belépő 7 euro,emellé jár egy fél literes hűtött víz is.

Volimes faluban egy kis kék templomot mentünk megnézni,párom már itthon kinézte magának,tény,hogy nagyon hangulatos volt.

Keri világítótorony is szép volt,sajna nem lehet bemenni,viszont kárpótolt,hogy a sziklákon lesétálva csodálatos a kilátás naplementében.

4. napon teknősles volt a célunk,Laganasban kezdtünk,ott egy csajnál 15 euro/fő volt,de mi 5 perc után szó szerint elhúztuk a csíkot a városból,ami ott megy,hát nem nekünk való.

Átmentünk a Cameo szigetre,az már sokkal szebb,nyugisabb volt,halk chill-out zene,nem nagy az egész,de a lenti bárnál lehet fürdeni,sekély a víz,a 4 euros belépőért lehet 1 italt fogyasztani.1 Bacardi Breezer és 1 Frappé kikérése után 1 eurot kellett ráfizetni.

Utunk Vasiliskosba vitt tovább,gyönyörű a part,és láttunk kis elkerített tojáslerakó helyt is.A tenger tiszta,lassan mélyülő.

Beültünk egy karibi hangulatú bárba,illetve megnéztük a mellette lévő teknős mentő központot,amiben még nem volt caretta caretta,mivel idén nyitott,de 10 percet megért,belépés ingyenes.

Következő nap ha jól emlékszem a hegyi falvakat néztük meg,pl Agios Leon,Exo Chora.A helyiek szerint a központban álló fa 2000 éves.Az ottani boltos hölgy a görög válság miatt kiárusítást tart,minden nagyon olcsó,hűtőmágnes 1 euro(máshol ált 1.7),sok egyéb kis tárgy szintén 1 euro.Érdemes benézni.Ezen a napon még kerestünk teknős leses programot,de mivel erős volt a szél,így késöbbre hagytuk.

Másnap megcéloztuk Kerit(tengerparti rész)-ami az egész szigeten nekem a legkedvesebbik volt.Sok helyen jártam már,de ilyen hangulatot ritkán találtam.Teknős lest és Marathonisi fürdőzést választottunk,mindezt 10 euroért/fő.

Mástól hallottam,hogy 3 hajóval üldözték a szerencsétlen állatot,mi egyedül voltunk,így könnyebb volt megközelíteni.

Állítólag kint azt mondják az idegenvezetők,hogy azért jön a teki mert etetik.Na ez elég nagy tévedés,üldözik a hajóval és akkor lehet látni amikor feljön levegőért a szerencsétlen kis állat.Azért én rendesen sajnáltam,3 db.ot láttunk,de úgy menekültek...Szegények. :(

Glassboat-tal mentünk,így szintén a partig ki tudtunk menni Marathonisire,úszkáltunk a barlangokban,kb 1-1.5 óránk volt a fürdőzésre-napozásra.Sokan jöttek nagy hajóval,na az bukta volt,mert messze tudtak megállni a parttól és ekkora távolságot senki nem vállalt be.Visszafelé a hajókapitány egyesével hívta be az embereket a kabinjába,hogy vezessék kicsit a hajót és készülhessenek képek erről.

Délután még elugrottunk a sziget másik végébe,Navaggio view ismét,mert elsőre nem mertünk sziklát mászni.Most már bevállaltuk,a legnagyobb dögmelegben,hát húzós volt.Mindenképpen menjetek be,kb 20 perces séta.Mi másodjára is visszafordultunk volna,mert rajtam flip-flop papucs volt,de a helyi árús szó szerint visszazavart,hogy ezt muszáj megnézni(azóta is hálás vagyok érte neki :))

Sportcipőt mindenféleképpen vigyeketek,mert sziklákon kell keresztülmenni.Rengetegen(90-95%) visszaforultak negyed távon,de ha szép lassan mentek és rászántok időt,ugyanolyan képeket csinálhattok,mint a képeslapokon.

Mi bementünk és fotózkodtuk,pazar volt.Aki arra jár,és megközelíti már a sziklaoszlop végét,ahonnan már látni az öblöt és a sziklák között esetleg talál egy Nokia N66-os telót az hozza már el légyszi,mert amikor a párom ráült egy sziklára,kicsúszott a zsebéből és csak este Tsiliviben vettük észre (ez volt az utsó elötti nap...).

Úgy döntöttünk az utolsó napunkat a nászútunkon nem töltjük telefon kereséssel,így még felmentünk a zakynthosi velencei erődbe,illetve elmentünk fürdeni egyet a Banana Beachre,ami valóban a sziget talán legszebbike.

16h körül értünk vissza Tsilivibe,leadtuk a quadot,ettünk egy gyrost és sajna már jött is értünk a reptéri busz.

A sziegten lehet érezni igenis a válságot,minden étterembe próbálnak behívni,szerencsére nem agresszívan,beszélgettünk helyi bevándorlókkal,akik mondták,hogy Görögországnak annyi...Majd lesz velük valami,de most eléggé átjön,hogy bajban vannak,nincs pénzük.

Természetesen semmi ellenségeskedés,lehúzás,háborús helyzet,kaotikusság NINCS!!

Kefalóniára sajnos valóban nem mennek át,legalábbis a Neckermann nem,jelzem Nm-nál Kefalonia 50 euro/fő,helyieknél 35-40-ért láttam kiírva...

Így hirtelen elsőre ennyi jutott eszembe.

Zakynthos Chat
*Ha nem kapsz választ azonnal,kérlek nézz vissza később!* A VENDÉGKÖNYV-ben korlátlan ideig megmaradnak a kérdések és válaszok.Tartalmasabb beszélgetésekhez érdemesebb azt használni !!! FONTOS: A Chat-et csak regisztrált felhasználók használhatják !!!

Zakynthos 2014 HD Video

Solomos tér webkamera

2024. Március

Indulás: 2004-07-13

Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!    *****    Minõségi Homlokzati Hõszigetelés. Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését.    *****    Amway termék elérhetõ áron!Tudta, hogy az általános tisztítószer akár 333 felmosásra is alkalmas?Több info a weboldalon    *****    Florence Pugh magyar rajongói oldal. Ismerd meg és kövesd az angol színésznõ karrierj&#232;t!    *****    Fele királyságomat nektek adom, hisz csak rátok vár ez a mesebirodalom! - Új menüpont a Mesetárban! Nézz be te is!    *****    DMT Trip napló, versek, történetek, absztrakt agymenés:)    *****    Elindult a Játék határok nélkül blog! Részletes információ az összes adásról, melyben a magyarok játszottak + egyéb infó    *****    Florence Pugh Hungary - Ismerd meg az Oppenheimer és a Dûne 2. sztárját.    *****    Megnyílt az F-Zero Hungary! Ismerd meg a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-sorozatát! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    A Cheer Danshi!! nem futott nagyot, mégis érdemes egy esélyt adni neki. Olvass róla az Anime Odyssey blogban!    *****    A 1080° Avalanche egy méltatlanul figyelmen kívül hagyott játék, pedig a Nintendo egyik remekmûve. Olvass róla!    *****    Gundel Takács Gábor egy különleges könyvet adott ki, ahol kiváló sportolókkal a sport mélységébe nyerhetünk betekintést.    *****    21 napos életmódváltás program csatlakozz hozzánk még!Január 28-ig 10% kedvezménnyel plusz ajándékkal tudod megvásárolni    *****    Szeretne egy olyan általános tisztítószert ami 333 felmosásra is elegendõ? Szeretne ha csíkmentes lenne? Részletek itt!!    *****    Új játék érkezett a Mesetárba! Elõ a papírral, ollóval, és gyertek barkácsolni!    *****    Tisztítószerek a legjobb áron! Hatékonyság felsõfoka! 333 felmosásra elengedõ általános tisztítószer! Vásároljon még ma!    *****    Hayashibara Megumi és Okui Masami rajongói oldal! Albumok, dalszövegek, és sok más. Folyamatosan frissülõ tartalom.    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    333 Felmosásra elegendõ! Szeretne gazdaságosan felmosni? Szeretne kiváló általános tisztítószert? Kiváló tisztítószerek!    *****    Ha tél, akkor téli sportok! De akár videojáték formájában is játszhatjuk õket. A 1080°Snowboarding egy kiváló példa erre