Webkamera

2008.07.21. 07:51

2008/06/05-2008/06/17

Alikanas Stonebridge Kombinált utazás

Mivel mi már tavaly is ezen a szigeten pihentünk elhatároztuk, hogy mindenképpen visszamegyünk mert amilyen kicsi a sziget annyi sok látnivaló van hogy nem tudtunk mindent megnézni.

A buszos útról nem nagyon sok mesélni valóm van, a szlovák sofőrök egyetlen szót nem szólnak magyarul (szerintem mindent értenek) de még angolul se ha kérdezik őket.

Politizálni ugyan nem szeretnék az eurót már nagyon várják de angolul semmi.

Szóval mint azt már a chat-en írtam minket egybe raktak pargai utasokkal és mivel az közelebb volt arra indultunk először.

A tavalyi utazásból pontosan tudom, hogy egy napos az út mert reggel indultunk 6-kor és másnap reggel 8-kor indult a komp Kiliniből.Hát ezzel a kerülővel mi nemhogy a reggelit hanem csak a délután 5 órás kompot értük el. Pargara  persze 9:30kor érkeztünk.  A három órásit 20percel késtük le mert a sofőr megállt, nem tudott rendesen felhajtani a Rió hídra. Kiliniben ugye elindultunk hogy szétnézünk ha már másfél órát várni kell de hevesen mutogatott hogy indul mert mennie kell. Mivel először bólintott hogy marad mi el is indultunk, 200m-rő jöttünk vissza mert elkezdte kinyitni a csomagteret és kipakolni a csomagokat.

Így puttonyostól együtt ott maradtunk. De legalább már olyan  helyen voltunk ahol tudtuk, hogy merre is lehetünk. (Szerencsére nekem nyagyon jo a helyfelismerő képességem igy egészen Pargatól Lefkadáig tudtam nagyjából merre vagyunk de utána elvesztettem a fonalat mert bement a szárazföld belseje felé...)

A kompon utazva láttunk delfineket csak sajnos kép nem készült, illetve erről is olvastam hogy jó pár évvel ezelőtt a delfinek kb 200-an lehettek a jón tengerben mára már csak néhány maradt és nagyon ritkán lehet látni őket.

Szállás: Alikanas nagyon csendes kis hely alig néhány üzlet és taverna van csak, a market iszanyatosan drága és tavalyi hibánkból tanulva mi is lidl-ben vásároltunk. A szállás a főútra nézett és éjjelente előszeretettel nyomták a motoroknak a gázt.

A szobát minden másnap takaritották elvitték a szemetet és a majdnem két hét alatt egyszer cseréltek lepedőt és törölközőt.

Rengeteg a szúnyog úgyhogy riasztó mindenképpen kell. A tengerpart kb 3-4 száz méter homokos kavicsos vegyesen,

itt nincsennek teknősök igy  motoros járművek is vannak. A párom kipróbálta volna a jet-ski-t de amikor meghallotta az árát inkább lemondett róla.15 perc 35 euró. 20 euróért már qvadot lehetett bérelni 1 napra...

taverna: a szállásunkkal szemben volt az Apollo taverna amit a katalógusban írtak. Az árak jók a félpanzióra ha befizettünk volna ugyanaz mintha minden alkalommal beülünk vacsorázni. A szállásunkon müködött snack bár is jéghideg mythos 2.50 euró tejes milkshake 2.50 euró gyros 2 euró hamburger 4 euró... némelyik nagyon jó van ami drága.

autóbérlés: mi a szomszéd xenos-nál béreltünk autót. egy piros fiat puntót aminek a rendszáma a születési évem volt... 150 euró volt 5 napra és teljeskörü biztosítással. egy házaspár akivel együtt utaztunk a buszon betársult hozzánk igy osztoztunk a költségeken.

Zakynthosban is sétáltunk este boltokban nézelődtünk ahol lehetett mindenhol alkudtunk az árból vagy ha máshol olcsóbb volt csak megemlítettem és legtöbbször adták abban az árban. A Solomos térnél idősebb helyiek süteményeket árultak. Egy süti 50cent volt beleforgatta cukorba és megszórta fahéjjal,  nagyon finom volt az is.

Tavaly sem mentünk buszos és hajós szigettúrára egyedül nekivágtunk a szigetnek egyszer sem tévedtünk el. Szerintem nem is nagyon lehet mert a sziget hosszában 40 km. Zakynthos pedig mindenhol ki van táblázva...

Felautóztunk a hajóroncsot megnéztük felülről és továbbmentünk Skinariba a sziget legészakibb pontján kishajókba ültünk és 12 euróból fejenként megnéztük a barlangokat a  hajóroncsnál pedig fürödtünk egy órát. A kapitány megkérdezte mennyit maradjunk...

Kerinél átéltünk földrengést éppen az óriás zászlónál a  vendéglő teraszán  voltunk és csak azt vettük észre, hogy ordít a pincér és hadonászik mindenki jöjjön beljebb. Ugyan nyilt terepen voltunk mi csak azt éreztük, hogy elég rendesen mozog a föld a lábunk alatt a szállásunkon állítólag mozgott az egész épület az ágyak és a villanyvezetéknek is nagy volt a kilengése.

Árak: a lidl-ben minden jó árban van az itteni árakhoz tudom hasonlítani, a görögdinnye kilója 60-70cent volt, feta sajtot 5 euróért vettünk 900g-os,2,5 kg sültkrumpli 2euró olcsó a kis dobozos kóla és sör is de a coca cola is itt olcsóbb.

Sangriát akciós áron 1 euróért vettünk.

Koktélt mi nagyon finomat ittunk 2,5 euróért viszont egyszer ugyanazon a helyen megjártuk és nem is mentünk vissza többet.

Ár nem volt az itallapon feltüntetve harmadik napon pedig mivel ismertük az árakat nem kérdeztük mi mennyi és ekkor már 4 euró volt minden. Számoltuk a fogyasztást és kb 15-16 euróra tippeltünk, hogy annyi lesz aztán az áremelkedés miatt 10 euróval többet fizettünk.

Na  mindegy nem tudtunk mit tenni de azt igen hogy nem mentünk vissza többet.

Megnéztük Porto Zorro-t Laganasban teknősökkel úsztunk  nekem  nyakig ért a víz és egy méterre volt tőlem a teki.

Többször is kiemelte a fejét.

Szombat este már nagyon közeledetta nyaralás vége megnéztük a keri naplementét meseszép volt nagyon fújt a szél fáztunk is de ott maradtunk.

A többi napot már a szállásnál töltöttük a medencében és a tengernél.

A tavalyi utazáshoz képest sokkal pontosabb volt a repülő indulása hazafelé nem vártunk 5 órát a repülőtéren...

Ami ujdonság volt hogy tavaly a régi épületből indultunk idén pedig már az új épületből amit tényleg nagyon szépen megcsináltak.

Mindent egybevéve nagyon szuper kis nyaralás volt  leszámítva a buszos utazást.

Zakynthos Chat
*Ha nem kapsz választ azonnal,kérlek nézz vissza később!* A VENDÉGKÖNYV-ben korlátlan ideig megmaradnak a kérdések és válaszok.Tartalmasabb beszélgetésekhez érdemesebb azt használni !!! FONTOS: A Chat-et csak regisztrált felhasználók használhatják !!!

Zakynthos 2014 HD Video

Solomos tér webkamera

2021. Július

Indulás: 2004-07-13

Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!    *****    Minõségi Homlokzati Hõszigetelés. Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését.    *****    Amway termék elérhetõ áron!Tudta, hogy az általános tisztítószer akár 333 felmosásra is alkalmas?Több info a weboldalon    *****    Florence Pugh magyar rajongói oldal. Ismerd meg és kövesd az angol színésznõ karrierj&#232;t!    *****    Fele királyságomat nektek adom, hisz csak rátok vár ez a mesebirodalom! - Új menüpont a Mesetárban! Nézz be te is!    *****    DMT Trip napló, versek, történetek, absztrakt agymenés:)    *****    Elindult a Játék határok nélkül blog! Részletes információ az összes adásról, melyben a magyarok játszottak + egyéb infó    *****    Florence Pugh Hungary - Ismerd meg az Oppenheimer és a Dûne 2. sztárját.    *****    Megnyílt az F-Zero Hungary! Ismerd meg a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-sorozatát! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    A Cheer Danshi!! nem futott nagyot, mégis érdemes egy esélyt adni neki. Olvass róla az Anime Odyssey blogban!    *****    A 1080° Avalanche egy méltatlanul figyelmen kívül hagyott játék, pedig a Nintendo egyik remekmûve. Olvass róla!    *****    Gundel Takács Gábor egy különleges könyvet adott ki, ahol kiváló sportolókkal a sport mélységébe nyerhetünk betekintést.    *****    21 napos életmódváltás program csatlakozz hozzánk még!Január 28-ig 10% kedvezménnyel plusz ajándékkal tudod megvásárolni    *****    Szeretne egy olyan általános tisztítószert ami 333 felmosásra is elegendõ? Szeretne ha csíkmentes lenne? Részletek itt!!    *****    Új játék érkezett a Mesetárba! Elõ a papírral, ollóval, és gyertek barkácsolni!    *****    Tisztítószerek a legjobb áron! Hatékonyság felsõfoka! 333 felmosásra elengedõ általános tisztítószer! Vásároljon még ma!    *****    Hayashibara Megumi és Okui Masami rajongói oldal! Albumok, dalszövegek, és sok más. Folyamatosan frissülõ tartalom.    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    333 Felmosásra elegendõ! Szeretne gazdaságosan felmosni? Szeretne kiváló általános tisztítószert? Kiváló tisztítószerek!    *****    Ha tél, akkor téli sportok! De akár videojáték formájában is játszhatjuk õket. A 1080°Snowboarding egy kiváló példa erre