Webkamera

Grand Tours-Zakynthos-Agios Sostis

Ibéria Apartman 11.szoba

2008.06.06-2008.06.07 Péntek-Szombat Indulás és megérkezés

Pontos indulás reggel 8-kor Budapestről a Hősök teréről,sajna nem emeletes busz megy.Szegeden átszállás Zakynthos-i buszra (ami levitt Korfura ment tovább),amivel csak annyi baj volt,hogy szakadt az eső,és kissé megáztunk.Nagyon jól haladunk, Szerbiában 2-szer,Macedóniában 1-szer állunk meg pihenni.Határokon simán átmegyünk,egyedül a Macedón határon váratnak minket egy órát.Magyar idő szerint 23.30-kor érjük el a Görög határt.Haladunk tovább következő pihenő Lamiánál van.Sietünk,hogy elérjük a kompot.Útközben átmegyünk egy építészeti remekművön,ami nekem nagyon tetszett.Ez a Rio- Antirio híd.Csodálatos!Végre megérkezünk Kilinibe,görög idő szerint 9 órakor.Itt van 1 óra szabadidőnk,s a kikötői taverna szerű vendéglátóegységet megtámadjuk.Frappét és sört iszunk.10.30-kor indult a komp.Jó sok autót,buszt,kamiont „elnyelt”.Volt a hajón mozgólépcső,bár,tv szoba, sbt.Tök jópofa.12 előtt kikötünk Zantén,és innen már gyorsan megy minden.Fél óra múlva már megkapjuk az apartmant is.Gyors zuhany,majd séta Agios Sostisba,mert nagyon éhesek vagyunk a maradék szendvics már nem kell!!!A Blue Horizont nevű helyre ülünk be,és gyrost (2,30 euro) eszünk.Tök jópofa hely,a terasza a tengerre néz.Itt megnézzük a Smart nevű autó és robogókölcsönzőt,ami szerintem nem olcsó.Robogó 1 napra 17 euro,2-3 naptól 15 euró.Nem vesszük ki,még körbenézünk máshol is.Utána vissza az apartmanba pihenni egy kicsit.17 órakkor,meghallgatjuk az El Greco étteremben Zsuzsit (az idegenvezető).Este besétálunk Laganasba (ez kb.15-20 perces séta),és az Olympic Rentals-nál kölcsönzünk robogót 3 napra 30 euróért.Szerintem ez korrekt ár.Visszamegyünk az apartmanba és pihenjük tovább az út fáradalmait.

Ibéria Apartman:

Csendes környéken lévő apartmanház.Nem lelakott,szép,kicsit modernebb,mint a megszokott.

A prospektusban a képek nem hazudnak!!Amit a prosik nem írnak,és szerintem fontos: nem csak az 1-es és 7-es apartmanból látni a tengert,és a Teknős szigetet (igaz onnan szemből),hanem oldalról az összes első emeleti apartmanból!!Nagyon szép!Ami nagyon jó volt,és az apartmanokban ritka:Volt rendes nagy hűtőnk,fagyasztóval!!!Hát ilyen sem szokott lenni máshol!!!Evőeszközökből és tányérokból annyi van ahány személyes az apartman.Van kávéfőző,nagy kés,kis kés,kanál,villa,merőkanál,fakanál,lapostaányér,mélytányér,süteményes tányér,2 lábas,egy serpenyő,sajtreszelő,dugóhúzó,gyümölcsmosó müa.tál.,pohár,kávés csésze.Adnak 4 db törcsit (két főre),amit kedden cserélnek,és ki is takarítják a szobát.Aki két hetes,nekik következő hét pénteken ágyat is huznak,és újabb törcsi csere.Korrekt az egész.Cicák jönnek kaját kunyerálni,de ez nálunk nem volt probléma,én imádom őket!Hát ennyit az apartmanról.Van grillezési lehetőség is,amit mi ki is használtunk.

2008.06.08 Vasárnap

Éjjel esett az eső.Hál istennek ez csak egyszeri alkalom volt.Reggel 8 körül bemotoroztunk Zantéba a kikötőbe halat vettünk egy halász bácsitól.Nem tudom milyen volt 4 db 4 euro volt.Ez lesz az ebéd!!Visszafelé találtunk egy kis hentes üzletet,ahol bevittek a hütőkamrába,hogy miből kérünk.Valami karaj féle husit vettünk.Irány Agios Sostis kikötője hátha még látunk Caretta-Carettát.Hát láttunk!!Szerintem tök szép teki volt!Délelőtt irány a tengerpart,bár kicsit fúj a szél (nagyon jó volt már a víz).Délben volt egy másfél órás áramszünet,pont főzés közben.Már nagyon éhesek lettünk mire visszajött az áram.Ebéd:sült hal,sült husi,sült krumpli,görög Sali.Ebéd után szieszta,átvettük a mediterrán életstílust!Délután 3 és fél 4 között megmozdult a Föld!Pont bennt voltunk az apartmanban.Jött egy kis moraj,megmozdult az ágy,majd a szekrény és a fésülködő asztalról leborultak a dezodorok,testápoló és naptejes flakonok.Nem volt semmi.Kisiettünk az apartmanból (addigra már mindenki kint gyülekezett),pár perc múlva jött a tulaj,hogy nincs semmi gáz nyugodjunk meg.Délután még elrobogóztunk Keribe,de a görög zászlóig most nem jutottunk el,mert kezdett kifogyni a benzin és nem találtunk kutat.Vissza kellett forduljunk és Keri beach-en tankoltunk.Vissza az apartmanba,majd robogózás Lithaki-ba,mert ott meg Anyósom megismerkedett egy görög „tavernás,közértes” nénivel,és ott nála néztük a meccset.Nagyon aranyos volt,csinált nekünk 2 féle görög salit,bemutatta a fiait,unokáját.Kézzel-lábbal jól elbeszélgettünk.Későn értünk vissza az apartmanba.Alvás fél 11-kor.(nekem ez már késő volt)

2008.06.09 Hétfő

Reggel korán keltünk (mint általában mindig).Megnéztük a kikötőbe megint a teknőst.Megvolt!!Elindultunk bevásárló körútra.Bementünk Zanté-ba a Spar áruházba,utána a Lidl-látogattuk meg,végül Laganasban a Dia-t.Utána tengerpart Sostisnál,délben ebéd.Szieszta.Megébredés után újra nekivágunk Keri-nek.Nagyon élvezzük a robogózást,bukó nélkül,ahogy jön az a forró szél…..Király.Aki nem tud vagy csak nagyon ritkán robogózik annak biztos veszélyes is lehet,de nekünk nagyon ment!Megérkezünk Keri-be kanyargunk egy kicsit még, aztán egyszer csak feltűnik már messziről ,ahogy lobog a zászló!!Valami hatalmas darab,és GYÖNYÖRŰ!!Elidőzünk kicsit a Panoráma kilátóba,ahol megcsodáljuk a gyönyörű sziklákat és a tenger ezer színű kékségét,majd föntebb megyünk a világítótoronyhoz (ami szerintem most be volt zárva).A kilátás itt lélegzetelállító,leírhatatlan szépségű. Van egy olyan rész,(biztos több is van itt)ahol lenézel és csak a mélység van,de annyira durva…..és ijesztő.Én is úgy néztem le és közbe fényképeztem,hogy közbe fogták az egyik kezem,és mindezt guggolva nehogy leszédüljek.Irány vissza az apartman,de nagy körön keresztül.Ahogy elindulunk a Panoráma kilátóból jobbra lesz egy föld út ami felvisz a hegyre.Gyönyörű panoráma innen is.Kicsit eltévedünk,talán egy órát kóborlunk a hegyen (látunk nyuszit is)de találomra kiválasztunk egy utat,amivel szerencsénk lesz,kivisz a főutra.Este séta Sostisba,aztán lefekszünk aludni,mert holnap nagy túrára indulunk!!

2008.06.10 Kedd

Reggel 8 körül elindultunk a Nagy Túrára.Bementünk Zanté-ba,egy kicsit nézelődtünk,majd utána követtünk egy Panoramico feliratú táblát.

Egyszercsak megérkeztünk egy kávézóhoz,aminek betonkerítése van,de erre még rá van húzva pár sor deszka,hogy még véletlenül se lehessen belátni!Hát nézzük meg!Belseje tök szép virágos,kultúráltan meg van csinálva,csak ahogy belépsz a vendéglátó helyiségbe ki van rögtön írva,hogy csak fogyasztás ellenében mehetsz ki a teraszra.Kértünk egy frappét (ami más helyeken 2-2,50 euro) amit müanyag pohárba adtak 3,50-ért.Hát mindegy,ez van.De a panoráma lenyűgöző.Rajtunk kívül nem volt senki,nyugodtan tudtunk fényképezni is.Innen aztán továbbindultunk Tsilivi felé,beültünk egy internetkávézóba 20 perc 2,50 euro volt.Ez sem semmi!!Utunkat tovább Alikes-Makrigialos-Ag.Nikolaos-felé folytattuk.Mindenhol megálltunk egy kicsit gyönyörködni.Gyönyörű táj,azúrkék tenger…………Kell ennél több?

Irány Askos vadaspark!Imádom az állatokat,pont nekem való a hely!Meglepő,de a péztárnál van magyar nyelvű leírás a parkról,hogy milyen állomásnál milyen állatot kell nézni.Belépünk, (7,50 euro) és rögtön kapunk egy jéghideg vizet.Kijelölt út van,táblák mutatják az irányt,nehogy kimaradjon valami.Elindulunk,gyönyörű környezetben van a park.Pár perc után odajön egy állatgondozó,aki még egy 20 percig jön velünk (szerencsénk volt),és ad kenyeret,hogy etessem nyugodtan az őzikéket.Nincsenek elkerítve,lehet őket simogatni.Jönnek enni,összevesznek a kaján is.Továbbmegyünk,megetetjük a pónit,és a kecskét is.Következő állat a görög teknős.Őket annyira nem látni,elbújnak az árnyékba,de egyszercsak hoz a gondozó egyet és a kezünkbe adja.Nagyon pici mégcsak 7 hónapos!Következő állomás lovak,tehehek,majd az észak-amerikai mosómedvék.Ők ketrecben vannak,de nyújták ki a kezüket a kajáért.Édesek!!Őket is megetetem,és sétálunk tovább.Van még vaddisznó,kecske,hattyú,kacsa,páva.Nagyon tetszik,de már kezd melegedni az idő,és még vár Navaggio.Olyan fél 4 körül érünk oda,pár ember van csak aki föntről szemléli a gyönyörű

kilátást.Legalább nem kell sorba állni!Leírhatatlan a látvány,ezt mindenkinek látni kell!!Fényképezünk párat és irány Exa Hora.Ez számomra semmi különleges,szép nagy fa.A kis falvak amiken keresztül robogózunk jobban megfognak.Elindulunk hazafelé,de előtte Laganasban eszünk még egy óriás gyrost.Jól elfáradtunk,szép kirándulás volt!

2008.06.11 Szerda

Ma pihenőnapot tartunk,egész nap Agios Sostis partján vagyunk,napozunk,fürdünk,labdázunk.Nagyon tiszta a víz,a part sem szemetes.Lassan mélyülő part,gyerekes családoknak ideális hely.

2008.06.12 Csütörtök

Szintén pihenőnap.Este besétálunk Laganasba és autót (Suzuki Jimmy 4x4 nyitott) bérelünk 2 napra,a Motor Club nevű kölcsönzőben.2 napra 89 euró+ 2x8 euró =105 euró teljeskörű biztosítással.Szerintem nem rossz ár.Másik kölcsönző akit az iroda ajánl 3 napra biztosítással ugyanilyen autót 175 euróért adott volna.Este beautózunk Zantéba,megnézzük az esti forgatagot.Szépen ki van világítva minden,nagy élet is van a sétálóutcában.Utána hazafelé vesszük az irányt,reggel megint túrázni indulunk anyósomékkal.Nekik is látni kell ezt a csodás szigetet.

2008.06.13 Péntek

Reggel irány Zante.Kicsit sétálunk (nem lehet elégszer végigsétálni),majd Bohali felé vesszük az irányt!Gyönyörű a panoráma,és itt nem kell semmit fogyasztani ahhoz,hogy lásd a panorámát!Utána felmegyünk az erődbe (várba),onnan is gyönyörködünk a kilátásba,kicsit sétálunk,és indulunk tovább.Olyan 9 óra körül van,de már kezd nagyon-nagyon meleg lenni.Elmegyünk Kalamaki-beach-re hátha jön repülő,alacsonyan szállnak,nekem nagyon tetszik.Megnézzük a repülőteret kívülről,majd Argassin és Vasillikoson keresztül megérkezünk Gerakasba.Nagyon szép part,bemenetelnél figyelmeztetnek a teknősökre,állatvédők vannak a parton is.Nekem talán ez tetszett a legjobban.Időzünk egy kicsit,felfrissítjük magunkat,de már kezdünk éhen halni.Argassiban eszünk a Zorbas tavernában.Nagyon jó kaja volt,desszertel együtt 37 eurót fizettünk 4-en.(2 közepes gyros,de alig lehet megenni olyan mennyiség!2 szuvlaki,1 baklava,üditő,sör,bor).Tovább megyünk Keribe.Itt is csak 3-szor járunk pár napon belül,de olyan szép hogy leirhatatlan.Kötelező elmenni!!!Megcsodáljuk a tájat a Panoráma kilátóból és indulunk Keri-beach felé.Letérünk Marathia felé,de itt a szép panorámán kívül semmi nincs,magánházak,és egyszer csak elfogy az út,vagyis egy házhoz visz be.Visszafordulunk.Keri-beachen körbenézünk kicsit (nagyon nem is lehet,mert kis falucska),iszunk egy frissítőt a parton és megyünk haza pihizni.Este 8 előtt elindulunk Kampi-ba megnézni a naplementét.Kicsi felhős az ég,de igy is gyönyörű.Itt sincs senki,nincs tömegnyomor.Negyed 10 mire teljesen lebukik a nap,kezd hűvös lenni.10 óra mire visszaérünk az apartmanba,alvás!

2008.06.14 Szombat

Eljött a turnusváltás ideje,de mi még maradunk egy kicsit!

Reggel korán elindultunk Exa Hora felé,megint megnéztük az olajfát.Tovább autózunk Navaggio felé,de kicsit eltévedünk,ennek köszönhetően megnézzük Porto Vromyt.Csodálatos tiszta kék víz,ezernyi árnyalatban!A kis hajók mintha nem is a vizen lennének,csak lebegnek valahol………..Korán érünk Navaggiohoz,még árusok sincsenek.Borzongató az a mélység ami alattunk van.Az ég még kicsit felhős,de reméljük magához tér mire a Kék barlangokhoz megyünk.Fényképezünk párat ismét,majd továbbállunk.Skinari felé vesszük az irányt,megnézzük a szélmalmokat,a világítótornyot.A világítótoronytól ha még lefelé megyünk kicsit,ott vannak hajók amik visznek a Kék barlangokhoz illetve Navaggiohoz.Be is nevezünk egy ilyen túrára.Fejenként 16 euró,de ha valaki csak az egyikhez akar menni akkor olcsóbb.Azt,hogy mennyi bocsi,de nem jegyetzem meg.Egy kis motorcsónakkal megyünk a barlangokhoz,hogy be is tudjon menni.Tök jó csak mi négyen vagyunk az üvegaljú hajón.Most sem kell tolongani!Ez kb.20 perces túra,utána kikötünk,és 20 perces várakozás után egy nagyobb hajóval (Kb 20 személyes,úgyhogy itt sem nyomorgunk)indulunk Navaggio felé.7-en vagyunk a hajón.A kapitány (egy fiatal srác) indulás előtt közölte,hogy ez a hajó egy Porsche,2 db 40 lóerős motor van benne.Hát ment is mint az állat.Fényképezni nem nagyon tudtunk menet közben,mert ilyen egy másfél métereket dobott a hajón a hullám.Nem volt semmi,már a kapaszkodásba fájdult bele a kezünk.Kb 30-35 perc után megérkeztünk Navaggiohoz.Szerintem lentről még szebb!Itt volt kb egy óránk.Addig félreállt a hajó,irány fényképezni és fürdeni!Gyönyörű kék a víz,nagy hullámok voltak.Mivel ez kis hajó volt,nem volt hátul pallója,csak elől létrája.Itt lemászva egyből derékig merültünk (fénykézpező ne legyen zsebbe!)a vízbe.Én nem hittem el,de tényleg kell ide szandál vagy papucs.A papucsot mondjuk majdnem elvitte a víz a lábamról.Szúrós apró,fehér kavicsok vannak.Ha cipő nélkül járkálsz ezen a kavicson,és belesüllyedsz olajos lehet a lábad!Nekem az lett.A kapitány azt mondta,hogy a roncsból kifolyt üzemanyag,de érdekes,mert nem látszik.A kavics felső rétege hófehér!!!Egy óra elteltével dudált a hajó,hogy menni kell vissza.A felszállás sem egyszerű,a hullámok miatt,de persze segítenek.Visszafelé már nem hajtja annyira a hajót,talán 1-2 kép is sikerül.Hazafelé Tsilivi-ben ebédelünk,vagy inkább uzsonnázunk,bevásárolunk a Dia-ba,és elindulunk Ag.Sostis felé.Este 7-re kell visszavinni a kocsit,amit meg is teszünk.Laganasból Sostisba sétálva elég idegesítő az éttermekbe erőszakosan behívogató emberkék.De gondolom ez máshol is így van.

2008.06.15-16-17 Vasárnap-Hétfő-Kedd

Ezekben a napokban nem sok minden történik.Délelöttönként átmegyünk medencézni a Bozikisba,ebéd az apartmanban,szieszta,és délután tengerre megyünk.Hétfőn megint elmentünk teknőst nézni,a kikötőbe.Érdekes….megint ott volt!Kedd délutánra megunjuk a semmittevést,és ismét robogót bérelünk 2 napra.Az Olympic Rentals-hoz megyünk vissza,a bácsi megismer,és mondja,hogy csak nekünk 20 euro.Kivesszük,elmotorozunk.Hazafelé találunk az apartmantól 50 méterre, egy kuka mellett egy tenyérnyi kiscicát.Most ő lesz a szívügyem,és a hátralévő napokon etetem.Lefekszünk aludni.

2008.06.18 Szerda

Reggel elidulunk robogózni.Már reggel fülledt nagyon meleg van!Kalamaki-Argassi-Dafni az útirány.Dafniba nem volt egyszerű eljutni,vagy csak a rosszabb utat találtuk meg.

Egy tábla jelezte,hol kell lekanyarodni Dafni felé.Át a hegyen 2,5 km (a tábla szerint,de szerintem a duplája) földúton megyünk persze,komoly emelkedők utána lejtők vannak,de a táj gyönyörű.Már azon agyalok,hogy úr isten,hogy fogunk itt visszajönni!!?Kb 15 perc zötyögés után leérünk a partra.Van kb 3-4 apartman (camping?).Oké,hogy szép a hely,és nyugis,de aki ide jön nyaralni az biztos remete,mert semmi külvilág!!Egy közért sincs,tavernát sem láttam a parton vagy talán 1-et.Ide tuti jármű kell,mert nem hiszem,hogy 40 fokban valaki akár napi 1-szer is átsétálna a hegyen.Nincsenek is sokan a parton,talán 1-2 ember.Azért akartam ezt a partot látni,mert ez is teknősvédett,kevesebb turista,hátha lesz teki a vízben.Sajnos nem volt!De nyugalom az itt van!!Nem nagyon akarunk arra visszamenni amerről bejöttünk,ezért továbbmegyünk az úton,tekergünk egy kicsit,és nem egész 10 perc után betonutat találunk.Lehet,hogy itt kellett volna bejönni??Irány Banana Beach.Az igaz,hogy széles,homokos partja van,de bennem nem tett nagy benyomást.Alig volt ember,koszosabb volt a partja,mint Ag.Sostisnak (ami szerintem nem is koszos).Ezt sem úgy kell elképzelni,hogy tele van szeméttel,hanem itt egy eldobott sörösüveg (összetörve persze),arréb egy müa.palack,ott egy sörösoboz………Lehet,hogy rossz időben voltam itt,de tetszésemet nem nagyon nyerte el.Hát erre mondják,hogy izlések és pofonok.De aki teheti nézze meg!!Tovább megyünk Porto Roma felé.Szép,de ettől sem ájulok el.Keskeny part,ami kavicsos..Porto Zorro lesz következő állomásunk.Na,ez már alakul!Sőt!Tetszik!!Szép part hangulatos táj,sziklák,tavarna,apartmanok.Ide is érdemes elközlekedni!Kis nézelődés után az apartman felé vesszük az irányt,mert annyira meleg van.Kalamakinál a hőmérő 40 fokot mutat.Megtaláljuk a repülőtér leszálló pályáját elválasztó kerítést ,és várunk pár percet hátha felszáll egy gép.Szerencsénk van,pont elkapjuk a kigurulást,és a felszállást .Nagyon tetszik!!Délután átmegyünk a Bozikisba medencézni.Itt is már annyit fogyasztottunk ,hogy ajándék italt kapunk. Este vacsorázni megyünk a Syrtaki étterembe. Előételnek hoznak felszeletelt bagettet vajjal. 4-en vagyunk, én eszem húslevest, ami a gulyáshoz hasonlít. Ezt előre nem tudtam. A család többi tagja csak a második fogásra készül. Haltál, garnéla rák, csirkemell natúr, muszaka. És a végén desszert: baklava. Nagyon fincsi, nekem bejön. Mindezért fizetünk 87 eurót italokkal együtt .Nem olcsó, de jó nagy adagok vannak, korrekt, udvarias kiszolgálást kaptunk. Elégedettek vagyunk. Most kicsit sietnünk kell, mert 8 óra és még el akarunk robogózni Keribe megnézni a naplementét. Nincs szerencsénk most sem. Megint felhős az ég alja, pont nem látni ahogy lebukik a napocska. De legalább megpróbáltuk! Robogunk vissza, mert kezd hűvös lenni. Bemegyünk még Laganasba, csinálunk pár esti képet.

2008.06.19 Csütörtök

Reggel 8 előtt már olyan hőség van, hogy be kell kapcsoltassuk a klímát.(6 euró/nap)Berobogózunk Zantéba, megnézzük a Bizánci múzeumot, (belépő 3 euró)majd megint halat vásárolunk, mert este kihasználjuk az apartman adta lehetőségeket. Grillezni fogunk!! Zantén van még egy nagy Spar (nem a kikötői sétányon! az kicsi) ott bevásárolunk, szuvlakit, kolbászkákat, csirkemellet salátának valót. Hazarobogunk, és megkérjük Zsuzsit (idegenvezető) segítsen szerezni faszenet, mert azt nem kaptunk. A Zeusz közértes fiú segít is. Odahozza helybe, csak a közértbe kell érte menni! Tök jó, akkor megvan mindenünk a grillezéshez. Ebéd után pihenünk. Délután berobogóztunk Laganasba, szóltunk a motorkölcsönzős bácsinak, hogy még egy napra kéne a járgány. Fizettünk még 10 eurót és el volt intézve a dolog. Az esti grillezéshez Zsuzsit is meghívtuk, de állandóan valamilyen ügyeket intéz, ezért nem tud sokáig maradni. Jól sikerült a kaja, majdnem minden elfogy!

2008.06.20 Péntek

Utolsó napunk hazaindulás előtt! Ma átmotorcsónakáztunk a Teknős szigetre.2 órára 4 főre 50 eurót fizetünk.Megnéztük a víz felől a Diszkó-szigetet,majd a Teknős sziget felé vesszük az irányt,és reméljük látunk a nyílt vízen tekit.Körbehajózzuk a szigetet,de teknős ügyben nincs szerencsénk!A két óra bőven elég körbehajózni.Van egy kis barlang is ahová a motorcsónakkal be tudunk menni.Itt nem kötünk ki fürdeni,csak a tájat és a hihetetlenül tiszta vizet figyeljük,hátha felbukkan a Caretta-Caretta.Nem bukkan föl!!Délre vissza visszük a csónakot.Ebéd,pihenés.Ébredés után elmotorozunk ajándékokat venni Laganasba.Amíg van robogónk nem kell cipekedni legalább.

Robogót este 8-ra kell vissza vinni,hazafelé sétálva beülünk koktélozni egy parti tavernába.Jó kis hely,az asztalon vannak távcsövek is.Lehet kémlelni a tengert! Vissza sétálunk az Ibériába, és már kicsit várjuk a hazaindulást.

2008.06.21 Szombat

Reggel 6-kor kelünk, becsomagolunk. Nem tart sokáig az egész!9-kor elhagyjuk az apartmant, levisszük a csomagokat az erre kijelölt helyre. Közbe szólt nekünk a takarító néni, hogy a mi apartmanunkba most nem fognak jönni, maradhatunk benne. Tök jó! Átmegyünk a Bozikisba medencézünk. Délben megérkezik a busz, fél 1 felé bepakolunk. Előreláthatólag 5 órakor van az indulás. Kihasználjuk még ezt a pár órát, napozunk, fürdünk. Ebéd a Bozikis medencéje melett.4 körül visszamegyünk az Ibériába, lezuhanyozunk, átöltözünk a hosszú útra. Még mindig nagyon meleg van!! A busz 5 után pár perccel indul. Irány Zante kikötő! A komp negyed 8-kor indul,addig szabadprogram,még egyszer utoljára itt!!Sétálgatunk,elköszönünk a szigettől. A komp pontosan indul.Közben a nap is elkezd lemenni,meseszép.Átérünk Kilinibe,és a sofőrök belehúznak.Hajnali 4 óra körül érünk a görög határra.Fél óra pihenő,vásárlás a vámmentes shopban.Nagyon jót jövünk,délután fél 3 felé magyar határ,ahol várunk másfél órát!(Sehol máshol nem várattak!!!!!!!!)Este 6-ra megérkezünk a Bp.-re a Hősök terére.

VÉGE

Zakynthos Chat
*Ha nem kapsz választ azonnal,kérlek nézz vissza később!* A VENDÉGKÖNYV-ben korlátlan ideig megmaradnak a kérdések és válaszok.Tartalmasabb beszélgetésekhez érdemesebb azt használni !!! FONTOS: A Chat-et csak regisztrált felhasználók használhatják !!!

Zakynthos 2014 HD Video

Solomos tér webkamera

2020. Szeptember

Indulás: 2004-07-13

Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!    *****    Minõségi Homlokzati Hõszigetelés. Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését.    *****    Amway termék elérhetõ áron!Tudta, hogy az általános tisztítószer akár 333 felmosásra is alkalmas?Több info a weboldalon    *****    Florence Pugh magyar rajongói oldal. Ismerd meg és kövesd az angol színésznõ karrierj&#232;t!    *****    Fele királyságomat nektek adom, hisz csak rátok vár ez a mesebirodalom! - Új menüpont a Mesetárban! Nézz be te is!    *****    DMT Trip napló, versek, történetek, absztrakt agymenés:)    *****    Elindult a Játék határok nélkül blog! Részletes információ az összes adásról, melyben a magyarok játszottak + egyéb infó    *****    Florence Pugh Hungary - Ismerd meg az Oppenheimer és a Dûne 2. sztárját.    *****    Megnyílt az F-Zero Hungary! Ismerd meg a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-sorozatát! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    A Cheer Danshi!! nem futott nagyot, mégis érdemes egy esélyt adni neki. Olvass róla az Anime Odyssey blogban!    *****    A 1080° Avalanche egy méltatlanul figyelmen kívül hagyott játék, pedig a Nintendo egyik remekmûve. Olvass róla!    *****    Gundel Takács Gábor egy különleges könyvet adott ki, ahol kiváló sportolókkal a sport mélységébe nyerhetünk betekintést.    *****    21 napos életmódváltás program csatlakozz hozzánk még!Január 28-ig 10% kedvezménnyel plusz ajándékkal tudod megvásárolni    *****    Szeretne egy olyan általános tisztítószert ami 333 felmosásra is elegendõ? Szeretne ha csíkmentes lenne? Részletek itt!!    *****    Új játék érkezett a Mesetárba! Elõ a papírral, ollóval, és gyertek barkácsolni!    *****    Tisztítószerek a legjobb áron! Hatékonyság felsõfoka! 333 felmosásra elengedõ általános tisztítószer! Vásároljon még ma!    *****    Hayashibara Megumi és Okui Masami rajongói oldal! Albumok, dalszövegek, és sok más. Folyamatosan frissülõ tartalom.    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    333 Felmosásra elegendõ! Szeretne gazdaságosan felmosni? Szeretne kiváló általános tisztítószert? Kiváló tisztítószerek!    *****    Ha tél, akkor téli sportok! De akár videojáték formájában is játszhatjuk õket. A 1080°Snowboarding egy kiváló példa erre