|
Catwoman beszámolója
2009.08.05. 12:33
Közel fél éves fórumolvasgatás, rákeresés után megjártuk Zakynthost. Csodálatos hely, mindenkinek csak ajánlani tudom. DE! Sokan írták már, hogy az Aeolus irodával befürödtek ilyen-olyan gondok miatt. Én tudok újat mondani.Semmi információnyújtás nincs, már a gép indulása előtt felhívva az Aeolus központot a telefonos „kisasszonyok” stílusa egytől-egyik lerázós és lekezelő.
Az, hogy az Air Slovakia indulási időpontját 4 nappal az út előtt tudtuk meg, oké. De az, hogy pont a mi járatunk mégcsak nem is közvetlen lesz, azt csak a végső papírban olvastuk. Tehát tripla olyan hosszú volt az odaút, mert leszállt a gép Korfun is. Na, de legalább odaértünk hajnalban, holt fáradtan az agyonajnározott Lukas Apartmanhoz.CSAK jót olvastam eddig róla, mindenki ajánlotta. Kívülről tényleg csoda hangulatos, gyönyörű tengerparton van, az összes szoba a tengerre néz.DE! Az iroda sem a foglaláskor, sem a honlapon, sem a katalógusban nem tűntette fel, hogy a két apartmanból álló házban CSAK az új építésűben van klíma, és hogy a fotók az ÚJ ház szobáit ábrázolják. Ekkor ért a meglepetés, hogy beraktak minket a régi ház földszintjére, egy lepusztult lukba, ahol az egész házban nem volt klíma.Amikor reklamáltam, az volt a válasz, hogy Budapesten NEM kértünk külön klímát. Hát igen, az én olvasatomban a „Helyszínen felár ellenében klíma kérhető” kifejezés azt takarja, hogy OTT lehet és kell is majd kérni. Nem szólt senki, hogy ezt már otthon igényelni kellene, nem kérdeztek, mondtak semmit a partnerirodában sem.Tehát félretájékoztatás és vetítés ezerrel. Nem 50 ezer forintos, buszos utazásról volt szó, ha az ember így is kiad többszázezret, akkor legalább közelítse meg azt, amire befizette ezt a sok pénzt.
Az idegenvezetővel telefonon leegyeztettem, hogy az új házban lenne egy szabad szoba, mindenkinek (még a takarítónak) is szóltunk, és beköltöztünk. A szerencse fiainak éreztük magunkat, hogy megoldottuk az otthoni iroda által generált problémát. Már épp belejöttünk volna, mikor a harmadik nap kopogtat az idegenvezető, hogy költözés vissza a régi épületbe, említett „nem kértünk klíma miatt”. Mivel Bakos úr a másik szlovák Aeolusos kolleginával nem egyeztetett a beköltözésünkkor, sajnálatosan nem tudta, hogy ebbe a szobába egy 3 tagú család érkezik. Rendesen kiborultunk, 5 perc alatt kellett átcuccolni..Még talán jó is lett volna a régi épület szobája, oké hogy egyszerűbb a berendezés, egész hűvös is, ki lehet szellőztetni.DE! Ami azért sok volt, hogy egyedül itt, a földszinten NEM voltak leválasztva a teraszok.Szerintem egyik egészséges, nyaralni vágyó párnak sem felelne meg ez a helyzet.. Mert ha már hallod a szomszédokat, legalább a gyerekük, aki 3 percenként ordít, ne rohangáljon már át non-stop, mikor próbálsz romantikus vacsorázni, és hadd ne kelljen a széket húzogató szlovák család pofája előtt 50 cm-rel reggelizni, pihenni, teregetni csak azért, mert egy vékony paravánt „elfelejtettek” odatenni a nyaralók nyugalma végett.Az összes földszinti apartmanba szabadon be lehetett így járni, szóval még arra is figyelni kellett, ha kimész, mindent zárj, mert simán bejön valaki, és vagy meglop, vagy befekszik az ágyba közétek harmadiknak.Már csak hab a tortán, hogy a bunkó takarító lány, minden másnap egyszerűen fogta magát és BEMÁSZOTT erre a hosszú teraszra, majd nagy gondossággal elkezdte felslagozni, miközben mi épp a párommal az ágyban feküdtünk premier plánban! Köpni nyelni nem tudtunk… Akinek ez megfelel ez az „idilli helyzet”, azzal valami biztos nem stimmel.
A LEGJOBB.A tulaj mindvégig véres rongyként nézett ránk, már a megérkezésünktől fogva. Más magyaroktól hallva a szlovákokkal pacsizott, a magyarokkal végig problémázott. Épp az utolsó esti tavernázásához készültünk, amikor a tulaj /mindvégig várva, hogy kijöjjünk/ egyszerűen letámadott. Ordibálni kezdett velem, hogy az új apartmanban 3 napig voltunk (ahonnan kitettek), és hogy 3 napért azonnal fizessük ki a klímát! Mondtam neki, hogy ezalatt nem volt bekapcsolva a készülék, és nem fizetünk, de egyre arrogánsabb lett. Odahívta a lányát, vagy feleségét, aki jobban tudott angolul, és mostmár szappanopera szintű ordibálás kezdődött angolul, görögül. Kértem, hogy hívja fel az idegenvezetőnket, persze ezt már nem tette meg.Mindenki, még Bakos Tamás is úgy tájékoztatott, ha klímát szeretnénk, a tulajnak szóljunk, mikor, hány napra kell, és beüzemeli. Mivel akkor még nem kellett, nem is kértük, meg se kerestük a tulajt. Mondtam, hogy nyugodtan ellenőrizze, hogy azokon a napokon ment-e a klíma. Mikor aztán látták, hogy nem tudnak velünk mit kezdeni, mindegyik azt mormolta: hogy „No problem..” Hirtelen már mindjárt nem volt gond… Csak a mi utolsó esténket vágták haza.Felháborítónak tartom, hogy ilyen hangnemet bárki is megüssön egy nővel, egy fizető vendéggel szemben. Egyszerű lehúzásról lett volna szó, és szánalmas, hogy mindezt a színjátékot ilyen stílusban, teljesen igazságtalanul, 15 euróért csinálta.
Az idegenvezető Bakos Tamás mindvégig segítőkész volt és jóindulatú, az itthoni hiányosságok és az apartman miatt nem lehetett felelősségre vonni, és az ottani vendéglátók modoráért sem ő felel sajnos. Neki panaszt már csak a reptéren tudtunk tenni… kérdés, hogy ő ez ügyben ugyan mit tud intézni.
Mindezek ellenére magára a strandolásra, a programokra emlékezünk, a rossz élmény majd elhalványodik. Viszont azért írtam le ezeket, nehogy más is így járjon, és negatív irányba befolyásolja az ott szerzett élményeit.
Egy idegen országban mindenki egy ilyen helyzetben kiszolgáltatott, és jogilag sem stabil. Aki mulya és/vagy egyáltalán nem tud angolul, simán lehúzzák ott ahol csak lehet. Az utazási irodákban, főleg az AEOLUS-ban pedig nem szabad bízni, SOHA TÖBBET ezzel az irodával, hogy egy másik fórumozót idézzek. :(
forrás: index.hu fórum
| |